Acest site foloseste cookies. Afla mai multe detalii despre asta, aici. Inchide
Cosul meu:0produse
0.00 LEI
Total Comanda
0.00
FINALIZEAZA COMANDA
StudioPro Contact rapid: 021-411.65.30, intre orele 9 - 17:30 in cursul saptamanii
CATEGORII DE PRODUSE
SPECIAL
ABONARE LA NEWSLETTER

Dealer Autorizat Manfrotto

PROCEDURA PENTRU SERVICE SI GARANTII

Politica de Garantie

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Garantiile acordate sunt mentionate pe site in dreptul fiecarui produs in parte si sunt acordate in functie de politica fiecarui producator in parte.

Procedura pentru Service si Garantii

Documentele necesare pentru acordarea garantiei pentru produsele achizitionate:
La predarea produsului defect in perioada de garantie, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
• copia facturii care atesta dovada compararii (dupa caz, certificatul de garantie completat corect, cu data achizitionarii, stampilat si semnat impreuna cu factura)
• produsul, aflat in buna stare fizica ( cu exceptia uzurii normale, determinata de utilizarea lui)
• documentatia tehnica si eventualele accesorii cu care produsul a fost livrat
• descrierea detaliata a defectului produsului
• datele dvs de contact: nume, prenume, telefon,mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei
In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, S.C.Simus Trading S.R.L. nu poate asigura service-ul gratuit.
In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, consumatorului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare.

Garantia nu acopera:
• cheltuielile si riscurile de transport legate de garantia produselor
• orice modificare adusa produsului pentru imbunatatirea sa fara aprobarea scrisa a producatorului sau vanzatorului
• intretinerea periodica necesara si reparatia sau inlocuirea de componente care provine dintr-o uzura normala
• defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari etc)
• garantia nu este acoperita in cazul in care etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie
• garantia nu este acoperita in cazul patrunderii obiectelor straine sau lichide in interiorul produsului

Procedura pentru reparatia produselor in garantie:

Pentru repatiile produselor aflate in garantie, clientul trebuie sa:

• informaza Vanzatorul in scris (e-mail) despre problema aparuta
• trimite copie doveditoare de achizitie a produsului (factura)
• la nevoie, trimite fotografie detaliata cu defectiunea produsului insotita de seria produsului
• la nevoie, in cazul in care nu se poate remedia defectiunea la distanta, clientul trimite produsul la sediul Simus Trading, suportand costurile de transport ale produsului
• dupa remedierea defectiunii, Simus Trading suporta costurile de transport catre client (pe teritoriul Romaniei)
•in conditiile in care se impune inlocuirea totala a prodului defect aflat in garantie, cu un altul, iar acesta nu mai este disponibil la producator (produs scos din fabricatie), fie se va inlocui cu alt produs similar din seria/categoria respectiva, fie se va inlocui cu un produs cu functionalitati diferite, de comun acord cu Cumparatorul. IN cazul in care pretul produsului inlocuit depaseste valoarea produsului de inlocuit, Cumparatorul, de comun acord, va achita  doar diferenta de pret rezultata dintre produsul de-nlocuit si produsul inlocuit.


Pentru a repara un produs care nu mai este in garantie, clientul:
• ne informeaza in scris (e-mail) despre problema aparuta
• produsele care vor fi expediate catre SC Simus Trading SRL, trebuie sa contina in cutie, datele complete ale expeditorului( nume, adresa, adresa de mail,telefon) si o explicatie a defectului, daca se cunoaste sau cauza.
• dupa constatarea defectului si evaluarea costului reparatiei, se instiinteaza clientul si i se cere acceptul pentru eventualele cheltuieli ce reprezinta piese de schimb, manopera si eventual constatare
• taxele de transport de la client catre SC Simus Trading SRL tur-retur sunt suportate in totalitate de catre client

 

In eventualitatea unor defecte survenite atat pe perioada garantiei cat si dupa expirarea acesteia, compania noastra va acorda tot spijinul necesar rezolvarii potentialelor probleme, incercand tot posibilul pentru rezolvarea acestora pe cale amiabila.

Tipul de material si Modul de intretinere si curatare al gentilor :

SC Simus Trading SRL isi rezerva dreptul de a modifica conditiile de procedura mentionate mai sus, fara o instiintare prealabila.

Up
Viziteaza site-ul Studiopro pe ShopMania